23.9 C
Edremit
12 Nisan 2024, Cuma
Ana SayfaKurumsalPolitikalarımız

Yönetim Politikalarımız
Politikalarımız

Kalite Yönetimi Politikamız

Bölge, ülke ve küresel gelişmeleri kurumumuzun ve üyelerimizin gelişimine entegre etmek, hizmetlerimizi sürekli katma değer yaratmaya üyelerimizin faydasına ve memnuniyetine odaklamak.

  • Hukukun üstünlüğüne inanarak, kanunlar çerçevesinde, üyelerimizin hak ve çıkarlarını korumak,
  • Sürekli iyileştirmeyi kurumsal gelişimimizin ve hizmet etkinliğimizin dinamiği olarak kullanmak.

Mali Yönetim Politikamız

Yasalar çerçevesinde; kurumsal sürekliği sağlamak, güvenilir ve hesap verebilir olmak, stratejik hedeflerimizin başarılmasına odaklanmak.

İnsan Kaynakları Yönetimi Politikamız

Hizmet kalitesini ve insan kaynaklarının verimliliğini sürekli iyileştirmek için bilgi ve beceri programları uygulamak, insan kaynaklarımıza adil olmak ve kurumsal aidiyeti geliştirmek ve istihdamda sürekliliği sağlamak.

İletişim ve Haberleşme Politikamız

Bağlı bulunduğumuz yasalar, kurumumuzun vizyonu, misyonu, değerleri ve yönetim politikalarına uygun olarak üyelerimiz, kurumlarımız ve toplumumuza nitelikli, hızlı ve doğru bilgi vermek, sürekli iletişim halinde ihtiyaçları tespit etmek, kurumumuzun bilinirliğini artırmak, kurumsal iletişim becerilerimizi geliştirmek, 

  • Eşitlikçi, açık ve anlaşılır olmak
  • İletişimde süreklilik ve zamanındalığı sağlamak
  • Kişisel haklara saygılı ve meşru olmak.

Bilgi ve İletişim Teknolojileri Politikamız

Teknolojik alt yapımızı ihtiyaçlarımız doğrultusunda sürekli iyileştirmek, risklere karşı uygulanabilir etkin önlemler almak, kurumsal bilginin bütünlüğünü, güvenliğini ve ulaşılabilirliğini sağlamak.

Üye Memnuniyeti Politikamız

Üyelerimiz ile sürekli ve nitelikli iletişimizi geliştirerek ihtiyaç ve beklentilerini güncel olarak almak ve anlamak, hizmetlerimizi kesin fayda temelinde sürekli iyileştirmek. Yasal şartları ve kurum şartlarımızı dikkate alarak ve insan kaynaklarımızın yetkinliğini geliştirmek, geri bildirim süreçlerini etkin yönetmek.